Om jag sa att allt var ditt, att jag skulle älska dig på riktigt, skulle du lyssna då?

Jag börjar mitt år med att ta världens risk. Antingen så går allt åt helvete, och det värsta som händer är att jag kommer bli så förstörd. Men om det nu blir bra, kommer jag inte ångra en sekund att jag tog risken. Det är ingen win-win situation, snarare en totaly win-totaly lose situation, och det gör att risken känns värd att ta. Jag ångrar hellre något jag gjorde än något jag aldrig vågade göra. Vad tjänar man på det?
---
Jag påbörjar snart min sista termin i grundskolan, och i min hemstad. Nu ska jag göra saker jag aldrig vågat. Ta vara på den sista chansen, använda mina sista kort. Ta risker, våga hoppas och så får jag se hur det går. Detta kanske blir det bästa året i mitt 15 åriga liv. Det är värt att försöka.
---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0