And right now I wish I could follow you.

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, lämna dig, va med dig eller rent av skada dig. För du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig. (Melissa Horn och First Aid Kit blir min räddning.)
.
Hur kan någon vilja göra dig illa? Världens finaste. Du har en sådan kontroll över mig, jag följer dina spår och torkar upp din skit om du ber mig. Kanske är det farligt för mig, men det är i princip allt. Man får cancer utav sol och om du äter för mycket dör du, om du äter för lite dör du. Så detta kan nog inte vara så farligt? Det är bara mitt hjärta som kan ta lite skada, men det är du värd. Det är det minsta jag kan göra.
.
Hur kan man vara fin även när man har näsblod och är sjuk. Jag förstår inte. Kanske är det för att allt du gör är vackert för mig. Önskar att du tyckte likadant om mig. (Men då måste man ju vara vacker.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0