Strange things will happen, if you let them.

Vill bara ha en paus från allt. Bara för några timmar. Bara slippa tänka så mycket och tänka på fel saker. Kanske skriva en låt. En bok. Skriva utan stopp och fotografera. Spela på min svarta gitarr och inte känna mig lika svart som den inuti. Sen gå tillbaka till något bättre. Kanske ha någon som gillar en lite extra, som lägger märke till de små detaljerna. Att jag ler lite för ofta. Vid fel tillfällen. Att jag kanske ler, men ögonen är fulla av tårar och munnen full av ord jag bara vill spy ut. Någon som jag kan kalla min.

Kommentarer
Postat av: Olga

sv: Tack så jättemycket!



Känner igen mig i det du skrivit.

2011-09-12 @ 10:38:41
URL: http://beyondthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0