I know it's over, and it never really began, but in my heart it was so real.




går in på weheartit och söker på the smiths minst en gång om dagen och önskar att jag hade en smiths tröja.
ska köpa det så småning om, när jag har pengar och så. morrisey är fin och jag hittar nya guldkorn bland hans låtar varje dag. älskar att inte ha lyssnat på en artist så länge och att inte veta hur varenda låt går. jag hittar nya fina saker varje dag. sånt som förgyller vardagsgråheten. vardagsgråheten existerar knappt länge, solen skiner och allt är så ljust. allt som fattas är lite mer självförtroende och martins närvaro. sen är allt som det ska. längtar till siesta.

Kommentarer
Postat av: ottilia

fin blogg! :)

2011-03-16 @ 20:43:06
URL: http://ottilianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0