Mitt liv enligt Håkan Hellström

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?
Den fulaste flickan i världen.

Beskriv dig själv:
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Hur känner du dig?
Atombomb.

Beskriv stället där du bor:
Det dom aldrig nämner.

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
Mitt Gullbergskaj paradis

Hur du helst transporterar dig:
En vän med en bil.

Din bästa vän är:
Min huckelberry vän.

Du och dina bästa vänner är:
Förhoppningar och regnbågar.

Hur är vädret?
Dom dimmiga dagarna.

Favorittid på dagen:
Uppsnärjd i det blå.

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
Gårdakvarnar och skit.

Hur är livet enligt dig?
För en lång lång tid.

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Kär i en ängel

Din rädsla:
Magiskt men tragiskt.

Ditt bästa råd:
Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Hur du skulle vilja dö:
Dom kommer kliva på mig igen.

Din själs nuvarande tillstånd:
Tro och tvivel.

Ditt motto:
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0