Man måste dö några gånger innan man kan leva ↓

2011 lista känns som ett måste. det här ska jag lyckas med under 2011:
+ göra mer för mina vänner. göra små fina saker.
+ siesta & tivolirock. och massa konserter.
+ köpa en iphone
+ köpa nytt objektiv till kameran
+ fota mer analogt
+ framkalla bilder
+ inte vara singel
+ ha en fin sommar med fester och fina människor runt mig
+ se håkan minst en gång
+ se kent minst en gång
+ inte bråka så mycket med min familj
+ vara världens bästa flickvän
+ plugga mer, satsa mer och höja mina betyg
+ lära mig spela ukulele
+ bli bättre på gitarr, öva mer
+ skaffa världens bästa skivsamling
+ inte äta så mycket godis och andra onyttiga saker
+ träna mer
+ få nya vänner/ta upp gamla kontakter
+ inte hoppas på onödiga, omöjliga saker, bara hänga med i vad som händer
+ sova i tält i sommar
+ åka utomlands
+ åka till göteborg i vår/sommar
+ jobba mer
+ spara pengar till sommaren
+ köpa låga converse innan siesta
+ göra om bloggen
+ bli bättre på att fota
+ vara bättre i största allmänhet
antagligen massor av annat som jag inte kommer på nu, men iallafall, det här ska jag lyckas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0