Dunk. Pang. Bom.

Det är så svårt att andas. Halsen full med månader av slit, jag varken vågar eller kan öppna mig.
----
"Förlåt..." "Säg aldrig mer förlåt för det igen. Aldrig mer"
----
Låter musik sippra in i mina vener och hoppas på att jag ska läka. Dunk, dunk, dunk.
---
Timo är fin när han sjunger shitless och det låter som poesi.
----
Snart ska jag tänker jag, snart ska jag ta tag i mitt liv och kanske gå ner några kilon till sommaren och våga visa mig i bikini och göra bra ifrån mig på träningen, jobbet och i skolan, men ändå leva i min drömvärld med fikor på fina caféer och dagar i solen med musik. Men tiden är för knapp och jag är tidsoptimst och tror att jag hinner med mer än det ryms på 24 timmar. Jag vill vara där för alla och vara med på allt. Men jag räcker helt enkelt inte till och snart kommer jag gå ner mig fullständigt.
----

Kommentarer
Postat av: siri

Kämpa på ebba!<3 Btw jobbar du?

2011-01-30 @ 19:54:11
Postat av: Ebba

tack!<3

ja, simskola

2011-01-30 @ 21:49:20
URL: http://papermoons.blogg.se/
Postat av: Lena



Fint att se att se att Timo-meningen återanvänds;)

Shitless funkar nog ingen annanstans än i hans låt.

Fin blogg!:)

2011-02-02 @ 11:41:51
URL: http://minbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0