Arg tjej.

Får bli en vacker bild på mig och mina syster.
---
Blir så trött på isen. Ja, isen, inte snön för det finns det ingen, det är bara is. På alla cykelvägar, så jag måste gå den långa, deprimerande vägen till och från skolan. (För att jag är för lat för att gå upp lite tidigare och ta bussen.) Blir så trött på allt som har med snö och is att göra. Det finns ingenting som blir bättre. Bra saker: det är ganska fint. Dåliga saker: det är kallt, det är halt, det är livsfarligt, det gör att alla tåg och bussar är försenade, som sen gör så att folk blir sena till sina jobb och skolor, det är äckligt när det smälter, det är blött, det förstör mitt liv och gör mig deprimerad. De två sista sakerna kan ni ju ta med en nypa salt. Slutsatsen med det här långa inlägget är: Jag spenderar för mycket tid på att tänka på alla i-landsproblem jag stöter på. Och att snö och is SUGER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0