Ett tidsfördriv att dö för.

pick your artist: Lars Winnerbäck.

are you male or female: fröken svår.

describe yourself: lycklig och förvånad.

how do you feel about yourself: jag får liksom ingen ordning.

describe where you currently live: en tätort på en slätt.

if you could go anywhere, where would you go: över gränsen.

your favorite form of transportation: med bussen från stan.

your best friend is: ett sällsynt exemplar.

favorite time of day: under månen.

if your life was a tv show, what would it be called?: sagan om en fantasi.

what is life to you: inte för kärlekens skull.

what is the best advice you have to give: tanken som räknas.

if you could change your name, what would it be: mareld.

your favorite food is: julgröten.

thought for the day: höst på min planet.

how i would like to die: på en vårdag i november.

my motto: mamma är säkert nöjd.

Är trött och slö efter träningen, därav den här roliga listan. Ska läsa min Cosmopolitan nu och bli redo för skolan imorrn, har iallafall fått min fina kalender med bilder nu.


Kommentarer
Postat av: S

Jag läste din kommentar på Taktensompuls och fastnade för det där: "för folk tycker inte att jag är som folk ska vara." Jag måste bara säga att om alla skulle vara som folk skall vara så blir det högst antagligen mycket tråkigt, så fortsätt vara dig själv :)

2011-08-15 @ 20:22:31
URL: http://pulsfrekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0