Matilda Kjellgren.

Som en hurricane, dundrade du in i mitt liv.
Jag skrev om orkaner i skolan, och i mitten av en hurricane är det vindstilla och soligt.
Mitten av hurricanen är du.
Du gjorde det ovädret jag hade ljust, längst in.
Tack. Jag behövde dig, och du behövde mig. Vi behöver varandra.

jag om matilda.
Som en hurricane, dundrade du in i mitt liv.
Jag skrev om orkaner i skolan, och i mitten av en hurricane är det vindstilla och soligt.
Mitten av hurricanen är du.
Du gjorde det ovädret jag hade ljust, längst in.
Tack. Jag behövde dig, och du behövde mig. Vi behöver varandra.
ja älskar matildas kommentar, så den får komma med. nedanstående.
Här ovanför kommentatorsfältet står det
"Så,hur är texten,är den värd att läsa"
och utan att vilja låta egoistisk säger
jag "Ja,självklart." eftersom Ebba har
skrivit den.

du är den bästa halvan. du vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0