Ett tidsfördriv att dö för.

Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Brunt hår, söt och sånt där.
Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Ganska många faktiskt mhm.
Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Albin.
Hur lång är du?
155
Vilken är den senaste filmen du sett?
500 days of Summer
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Ska du ut imorgon? från Max
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Jätteskilda
När såg du senast din mamma?
Ungefär en vecka sedan
Icke godkänt i något ämne?
ja
Mvg i något?
Ja, några stycken, sen i 1an när jag skötte skolan hehe.
När vaknade du idag?
Halv 2.
Vilken är din favoritplats?
Göteborg!!
Vilken plats föredrar du minst?
Helsingborg.
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Jag vet inte, någonstans som inte är i Helsingborg i alla fall.
Hur stor är din säng?
110
Vad sover du i?
Beror på om det är kallt eller inte, men i underkläder och linne oftast.
Hur många kuddar har du i sängen?
3
Var har du bott/bor?
I Helsingborg............
Tycker du om kinamat?
Det gör jag.
Tycker du om kaffe?
Det är bäst i världen
Vad dricker du helst till frukost?
Mjölk
Vill du ha barn?
Tycker inte om barn så värst mycket hehe.
Vad spenderar du helst pengar på?
Tågbiljetter till Falköping och Göteborg, festivalbiljetter, konsertbiljetter, second hand-klänningar och skor.
Är du cool?
Nänä
Kan du rulla med tungan?
Tror jag?
Vem är den roligaste människan du känner?
Dom flesta jag känner är roliga.
Vad har du för ringsignal?
Dom andra med Kent

Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Fin, fina snälla ögon.
Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Nej.
Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Ida.
Hur lång är du?
162
Vilken är den senaste filmen du sett?
Juno
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Så himla bra , från matilda
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
När såg du senast din mamma?
Några minuter sen
Icke godkänt i något ämne?
nej
Mvg i något?
Japp
När vaknade du idag?
Vid halv åtta och sen somnade jag inge och vaknade vid 10
Vilken är din favoritplats?
Göteborg!!
Vilken plats föredrar du minst?
Vår stuga.
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Lund eller Gbg
Hur stor är din säng?
110
Vad sover du i?
Tröja
Hur många kuddar har du i sängen?
2
Var har du bott/bor?
I Hässleholm
Tycker du om kinamat?
Det gör jag.
Tycker du om kaffe?
Neeej
Vad dricker du helst till frukost?
Oboy eller ingenting
Vill du ha barn?
Nej, inte än iaf
Vad spenderar du helst pengar på?
Konserter, fikor, skivor, tröjor och smycken.
Är du cool?
Jag är stencool
Kan du rulla med tungan?
Japp
Vem är den roligaste människan du känner?
Dom flesta jag känner är roliga.
Vad har du för ringsignal?
Kom med Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0