OKTOBER-NOVEMBER

oktober:
jag fyllde 14 och fick håkans fotobok och håkan biljett. typ det bästa som jag någonsin fått. julia var otroligt fin oxå och ställde sig framför min kamera. inte en enda dålig bild. så jävla snygg tjej.
november:
såg håkan i lund. så himla fint. grät och grät på dom sista låtarna och håkan är så himla fin. '
november:
var panda på idas maskerad med mina fina tjejer.
december tar jag efter nyår. kan spela stor roll.
känns konstigt att lämna 2010 på fredag. vill inte. 2011 blir jättebra intalar jag mig själv med ångesten smyger sig på för det här året kommer aldrig tillbaka. aldrig. "våren 2007, som bara finns en gång"
jag lämnar detta året i plural med massa fint bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ebba är den finaste tjejen!

Saknar dig!<3

2010-12-30 @ 14:13:28
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0