JANUARI-MARS 2010


januari:

firade världens sämsta nyår.

februari:
nog den sämsta månaden i hela mitt liv. blev dumpad, byggde en skyhög mur runt mig och grät när ingen såg. februari slutade lite bättre med en daniel gilbert konsert.

mars:

hände inte så mycket i mars. var väldigt mycket sjuk och grät väldigt mycket. fortfarande var jag helt förstörd och våren kom aldrig. snön kvävde mig och muren växte. lyssnade mer och mer på kent och alex clinton dog. köpte dr martens och gick runt i dom hela tiden fast jag fick skoskav.
citat till låten kids med mgmt;

låten gör lixsom allt lättare.

för nu gör allt mest ont.

pga av en mening,

som inte var till mig.

just därför gör det ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0